Klachtenregeling

Moos Psychologie is toegewijd aan het leveren van hoogwaardige zorg en service aan onze cliënten. We streven ernaar om eventuele klachten of zorgen die je hebt over onze diensten serieus te nemen en op een respectvolle en eerlijke manier te behandelen.

Als je een klacht hebt over onze diensten of de behandeling die je hebt ontvangen, moedigen we je aan om eerst contact met ons op te nemen. Dit kan mondeling of schriftelijk gebeuren. We zullen ons best doen om je klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. We gaan graag met je in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Als we er niet in slagen om je klacht naar tevredenheid op te lossen of als je liever een externe partij inschakelt om je klacht te behandelen, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Wil je enkel advies over hoe je om kunt gaan met een situatie waar je ontevreden over bent? Ook dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.
Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. Je kan ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.
Heb je jouw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden om deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met je op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

We waarderen je feedback en zullen er alles aan doen om eventuele klachten of zorgen die je hebt serieus te nemen en op te lossen. Je hebt het recht om een klacht in te dienen zonder angst voor represailles en kunt erop vertrouwen dat je klacht vertrouwelijk zal worden behandeld. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Als je vragen hebt over onze klachtenregeling of als je een klacht wilt indienen, neem dan via mail contact met ons op.

Laatst bijgewerkt: 05-04-2024